Thursday, December 29, 2011

you always win ;')♥

seriously , aku takk kuad nakk tempuh semua nih . why terlalu banyakk bnde yang menyakit kan --' baruu jee aku happy happy , hari tu aku dengan superbie pergy beli beg sch aku , jyeah even adaa probs siket but really happy , first kiteorang pergy JJ , hmm haram takk de apa . means aku beg semua macam apaa jee--' then kena bising dengan diaa bilaa aku cakap nakk gerakk BB , superbie memag target nakk balek awal coz nakk rht sblm keje . last last aku pun tension , aku buntu habiss , diaa bgy pilihan nakk blek or greak bb , aku memag nakk gerakk bb sbb nakk jumpe leeya , adaa hal sikit , tpy aku tgok superbie mengeluh , diaa pun beli tiket nakk ke hang tuah , ntah merengg aku datang terlepas cakap nakk blek pulakk , mengamokk superbie aku--' jyeahh nakk menangis ouh tpy tahan tahan , daa beli tiket pun gerak jee laa gy bb , sampai teruss jumpe leeya , after jumpa , gerakk ts carikk beg , lagy haram jadah , takde pilihan sangat , bie mgadu lapar , atooy cian diaa :') aku nakk lega kan mara diaa , aku pun tlong order kfc utk dia , kay aku happy tgokk diaa senyum blek :') lepas makan teruss gerakk blek ,  even buad penad , buang duit , tapy aku happy dapat spentime dengan diaa , sampai lrt salak , kiteorang sempat  kejar mengejar kat lrt , macam kanak kanak ribena :) ahaha . hmm now aku renduu saat happy dengan diaa :") diaa berubah ? maybe fikiran aku jee kowd , hmm aku taktahu kenapaa setiap terdetikk haty aku menyata kan adaa something , jyeah memag terjadi . means apaa yang aku taktahu , aku dapat rasaa sampai aku dapat tahu jugakk . jyeah i dont know why :( superbie daa mulaa smpan smething yang mmbuad kan aku saket haty . dia pernah janji nakk bgtahu aku kalau apa apa . tpy nih apaa ?

jyeah bie haty i kuadd sangat dapat tahu , tuhan tuu adaa , see ptot laa i mimpi ex you , rupe nyaa , tuhan tuu nakk tunjukk yang you jalan dengan diaa , tanpe pegetahuan i , yaAllah bie , haty i sakettt , sakett sangat ;'( bilaa i dapat tahu sendiri baru you nakk explain panjang lebar kann ? okay youu jee yang betol bie , you menang :') tapy oneday kalau i jalan dengan ex i tnpe pengetahuan you , jangan tanye kenapaa :'( you takk rasaa apaa i rasaa kann , maybe depan you i still boleh senyum gelakk , tapy now i betol betol down bie , i takk kuad :'( you maraa i text dengan mmbe laky i , mengamuk takk tentu pasal , you saket haty kann ? nih apaa EX biee , beragakk laa . ikod haty i lebihh dari tuu i boleh mengamokk laa . tapy i fikir i taknak gadohh dengan you , BIAR KITAA JAGE HATY ORANG , DARI HATI SENDIRI ! :') jyeahh , i mengalah lagy . i boleh cakap yang i  sayangg youu sangat ;')

just only you in my heart ,
MOHAMMAD ARIFUDDIN BIN SANI

No comments:

Post a Comment