Tuesday, December 20, 2011

sweetdream :) ♥ HAHA ,

start with hahahahaa ;D why ? :) hehew .  bie kitaa adaa twince :) JengJengJeng ! ahaha . FIRSTdream :)tetibe dunia berputar balik ke masa silam , masa silam time aku dengan bie first fall in love , tapi tiada siapa tahu , hehew . diaa layan aku sweet menggiloo dpn kawan kawan dia , kawan dia tegur 'haih mcm ada apa apa jee nih' but bie buad taktahu aje :) bie cium tgn i , renung mate i , kiss pp i , aww sweet ;* tgh melayan bie , takk lama i terasaa , terdetikk hati nakk cal bie . taktahu knp --' :) i cal dpt , bie adaa jee dpn mate i tp kenapaa fon bie tak bunyi , bie pulak mcm takde apa jee berlaku . then tetibe numb bie yg i cal , bie angkad . but not bie yang adaa dpn mate i --'??? ahh sudaa . ahaha ,
DALAM CALL .
BIE : hello yangs ,
ME : bie --' #MulaPelikAnddScaryyWooo ;D
BIE : kenapaa sayangg ?
ME : errrrrr :$ Mcamana bie boleh agkad cal , sdg kan bie kat depan mata ayang nih bie takk pegang fon punn--' #ScaryNyee
BIE : dah agakk --' #SuaraMarah
ME : huh ? agak apaa bie ? #PelikLagi
BIE : ayangg kamane nih ?
ME : depan ruma kak ayu . why bie ?

Around a minute . sumpahh terkejutt . bie aku yang sbenar sampai , smbil menjerit WOIIIII . bie yang sweet dgn aku tadi , gelakk jee andd nakk cabut lari :)) rupenyeeeee ,

BIE : ayanggg !!! kenapaa mgatai dengan diaa ??? #Maraa .
ME : #PelikkHabissss ,. mcmana bie adaa dua ??--'
BIE : ouh lupe nakk bgthu . diaa abg kembar bie ,
ME : huhhhhhh--'#OMG hahah .
BIE : haishh agak laa , diaa sentuhh wife bie nih ! tahu laa muke
     same , diaa myamar pulakk , haih !!

bie aku smbung kejar twince diaa , semuaa kawan diaa gelakk jee tgokk reaksi dorang . yangg akuu ??!! BLURR habiss , seriously kowd , mukaa , style samee menggilo doo . takk sgke kembar diaa . ahaha . bie aku mengamokk tak sudah diaa :) diaa bengang tgok aku kena kiss dengan kembar diaa , hehew . mane laa aku tahuu tuu kembar diaa --' heee .

TIBA TIBA >>> aku tersedar dari mimpi , ahhahahahaha :) teruss renduu kat bie tahap gaban . woww :) adaa twince , hehew . nasibb mimpi kan bie ? :)) kalau betul taktahu laa apaa jadi ., ehh ehh i cal and ceritaa kat bie kan ? kitaa bual mcm nih kan

ME : bie kalau nih betol terjadi , apelaa yang bie buad kan ?
    hehew .
BIE : kalau betol , bie bunuh jee diaa *kembar bie dlm mimpi
      tuu ,
ME : ahahahahah . nasib mimpi :)
BIE : suke nyee laa dia dapat mimpi cmtu .

Jyeah bie i suke :) but bukan suke sbb sweet dengan kembar bie okay , tapi i suke sbb funny gilaa . andd happy pulakk tgok bie adaa kembar , hehew . seriously sweet jee muke style same ;) kalau betol kann atooy mesti sweet betol kan twince mohammad arifuddin nih :)) :p ahahah .
Apa apa pun , i still pilih you laa bie ,. i sayangg youu ., cintaa youu sorang jee bie ;* even ada kembar sekali pun , taknakk kembar bie tuu , hehew , i nakk bie jee darl , trustme hubby :)

MeLovesYouLots ;*
MOHAMMAD ARIFUDDIN BIN SANI♥

No comments:

Post a Comment