Thursday, January 26, 2012

2012 :) ♥

newyear ! jyeah daa lame aku takk update blog nih kan kan , takde mase laa derr :) nakk fokus spm . aceyh . haha . budakk spm kan :p haih , kejap jee mase , daa tahun baru kann ;) jyeah 12.1.2012 genab 7 bulan wif mohammad arifuddin tercintoooo ;-* sayangg laa ;* heeeeeeeee;) even baru 7 bln aku rase macam daa lame menggilo ouh :O , ramai ingat aku dengan aref daa lame . asal aku pergi mane jee , persoalan yang sering aku dengar "eyh daa berapa tahun dengan aref?" wahhh tahun :) baru 7 bln deyy . haha , takk sangke nyee ade jgk orang cakap "korang lame gile ouh coup" . jyeah machaaaa . aku memang daa lame dengan diaa . moree memory aku daa lalui dengan dia . diaa jantong hati aku :) merangkap genduuttt aku , haha . sometime aku takot bila orang cakap "sedang kan bertahun boleh break , kenape bebulan tidakk" ouchh stop deyy ! jangan cakap cmtu . jyeah boleh jadi , tapi yakin pade hbungan masing masing , kalau ade jodoh takk kemane . kalau daa sayangg , siape yang sgop lepas kan , right ? ;') #TaknakHilangBie;') hmm aku yakin hati aku dengan dia takkan pernah berubah :)
dupdapdupdap hati aku nakk tggu hari esok :/ tahu kenapee aku risau ??? tggu dan lihat besuk ;')))

MELOVESYOU A Lots
MOHAMMAD ARIFUDDIN BIN SANI

No comments:

Post a Comment