Sunday, December 4, 2011

this is what i want :) finally♥

4/12/2011
wooohooooo :0 oneday tak cukup tyto , mengantok separuh gila ouh :) 12am ak still tgok tv ,mate tak rasa berat lagi . then pukol 3 , kaka aku pun takboleh tyto ,kiteorang beborak until 7am memag mengantok bhaii , terlelap jugak akhirnyaa , sedar pukol 11 lebih cmtu , hve a probs , lahaii , pls go probs , i want happy :') cerita dia sbb aku tak pegy tgk movie , adik angkat aku , mmbe dia andd natd ajak , aku dah cakap tak pergi , last last semua takpergi , hmm mymistake ?:( ok then text dengan superbie , ajak gy jomheboh . first dia taching , ahahah :p diaa ajak tgok konsert . tapi papa tak bg blek malam , kay dia dah mule buat muka , tahu , awak teringin nak tgok konsert sama kan ? :) okay saya pun tak pernah lagi tgok konsert dengan boyfie :) mule tak sure lagi boleh smpai malam or tak , around 4pm tggu dia andd membe mmbe dia bersiap . kay memag lambat laa ceritaa nyaa kan , siap macam gugurl dorang nih :):p ahaha . around 5pm baru nakk gerak , sabar jee laa ,ahah . mmbe mmbe dia still tak siap lagi , tension sangat , aku ajak jee superbie gerak dluu , sampai sana ada lagi mmbe yang menunggu , sampai lrt , punyaa lama aku tak keluar tak sangke dah tukar mesin lrt tuu , okay aku memag dah blur nak guna :D superbie bajet tahu jee , dia pun lepas , turn aku pulak , dengan slamberk aku cakap 'cmne nak guna bnde nih' ahaha , like a KUNO ,ahaha . kay aku malu ^_^  time nih you mesti malu sbb i kan bie ? ahaha . takpayah nak malu :0 tumbok nanti ,ahah:P ramai laa jugak , peduli apa ,redah jee laa . sampai jee ,aku  tgok ramai betol manusia kat jmeboh , tak rasa pelik or tak rasa apa , every year mesti ramai punyaa laa .  cuaca pun dah nak ujan . jumpa mmbe superbie ajak lepak sama , then pergi makan , ujan pun turun dengan lebat nyaa :D angin kuat menggiloo , mulaa dah ak tak senang duduk , then berteduh kat foodcourt BJ . ramai memag ramai , ramai budak prakkk ! seriously doo , benci aku tgok budak prakk , bajet tarik perhatian jee , buat memekak kat situ , pastu kena kan orang bagai , manusia sekarang nakk top HOT jee . wtever laa derr~ kay tutup ceritaa tuu , menyampah dah nih :P lama jugak nak tggu ujan stop , around a minute , mmbe mmbe superbie yang siap like gugurl tadi pun sampai , kay lepak ramai ramai , dorang pun kpale gila , okay sporting . around 7pm ujan dah mule nak berhenti , still ujan tapi tak lebat dah . jalan jalan and jalan , tetiba ada orang promote ubat nih tarik superbie , nakk promote ubat , macam kena pakse jee--' serious ak tak suka orang promote mcmtuu --' forget it , jalan lagi , cari goodybag like potatoes :) tgah ujan jalan ,kay lantak , dah sronok sangat berjalan dengan superbie :D kiteorang pun stop kat gerai myplan , dapat free tshirt and cawan :) around 8 mama papa still tak cal , haii , macam bagi greenlight jee , ahahah ;) okay teros jalan , superbie ajak pergi tgok barang , then kiteorang buat name kat cincin :) cincin ak ada nama dia , cincin dia ada nme aku , kay terharuuu , diaa yang nakk sangat buat tuu , kay firstime ^____^ thanks a lot bie , mmmmuuuuuaaaahhhxxx:-* kan dah kena kiss tuu , hihii ^_^ around  8 lebih konsert pun start , hmm tak nampak sangat , kay aku pendekk;') ahaha . superbie asyik perli jee , nakal betol dia :) mmbe diaa pun sakat sakat , ahaha , geram jee . smbil tgok konsert , aku tgok muka bie happy sangat , kay dia ckp teringin nakk tgok konsert sama , tercapai da kan bie:)) papa baru nakk cal , hihii, yeayy yeayy mood papa baikk :) okay tgok konsert kejap . menggila dengan superbie kat situ ,hihii :) around 9 lebihh , kiteorang pun gerak :)) hmm kejap nyaa mase berlalu , imisshimbackk:'( but thank god imhappy today :))
BIE finally kita dapat jugak tgok konsert sama kan ?:))) okay best :D dapat jalanjalan dengan bie:) buat cincin kita berdua kan bie kan :-* thanks for everything , thanks a lot yeahh bie:') THIS IS WHAT I WANT :)imsohappy ^___^♥
AREPYJAAforeverrr;)♥
MOHAMMAD ARIFUDDIN BIN SANI♥

No comments:

Post a Comment